Apranax és Ct "kölcsönhatás"

Tisztelt Doktor Úr! /Hölgy!

Az alábbi kérdésem lenne:
Az apranax befolyásol e a CT eredményén?( fél szem apranax 550 reggel 8-kor, Ct, du 2-kor)

Ismeretlen eredetű nyirokcsomó megnagyobbodásom van már 4. éve a nyakamon.
CT eredmény: mandibula szögletben, jugologastricus mérsékelten nagyobb és mellette még egy nagyobb nyirokcsomó, szimmetrikusan mindkét oldalt, de egyik sem éri el a patológiás határt.
A közelmúltban csináltattunk egy CT-t, ami a korábbi MR-khez képest jobb hírrel szolgált, az általa festett helyzet a normálhoz tendál.
Viszont a CT ideje alatt volt bennem apranax,- korábban kérdeztem az orvost , szedhetem-e, azt mondta igen-, legalább lehúzza a nyirokcsomó gyulladásomat.
Most félve örülök a hírnek, nem- e a gyógyszer áldásos tevékenysége miatt alakult kedvezőn a lelet ( magyarán fals negatív)
Korábbi asp. cytológiák rekatív follicularis híperplasiát írtak le malignitás nélkül.

Ez az állapot már 4. éve tart.

Szabad örülni?

Köszönettel: Berke

Dr. Németh Tamás
Dr. Németh Tamás Gyermekorvos, Fül-orr-gégész Budaörs
Kedves Berka! Nem, ez nem befolyásolja. Nagy valószínűséggel reaktív nyirokcsomókról van szó, ennek okát lenne jó megtalálni, a CT és MR a csomó elhelyezkedésén kiterjedtségén kívül mást nem nagyon tud igazolni, az pedig, hogy egy ilyen elváltozás a CT-n és MR-n más képet mutat, ez teljesen szokásos dolog, tehát ez alapján semmiképpen nem szabad azt gondolni, hogy az apranax egy több éve fennálló nyaki nyirokcsomó duzzanatot megold. Üdv: fülészorvos
Tisztelt Berke! A gyógyszerhatása biztosan feltételezhető a jobb lelet eredményben . Valószinűleg ha nem szedte volna nem lenne kisebb a nyirokcsomója sem. Ha nem növekszik a nycs ne tessék vele foglalkozni. Üdvözlettel Szűcs Enikő

Nem találta meg, amit keresett? Kérdezzen újat!

Kérdésének legalább __LIMIT__ karakternek kell lennie.

Válassza ki az orvosi szakterületeit az orvosoknak akiknek kérdést szeretne feltenni

Szükségünk van az ön lokalizációjára, hogy a kérdését a legjobb szakembereknek továbbítsuk