Jó napot doktor úr!

A gravida nevű terhesvitamint szedem 5 hónapja,eddig 2 hónap alatt nem sikerült teherbe esni. Tartani kell szünetet és ha igen mennyit? Vagy szedhetem tovább? Persze közben próbálkozunk a férjemmel.



köszönöm, ÉVA
Dr. Hamvas Ferenc
Dr. Hamvas Ferenc
Szülész-nőgyógyász, Nőgyógyász
Budapest
Én inkább Elevit szedését javasolnám kedves Éva. Szeretettel üdvözli Hamvas Ferenc

Related questions

Nem találta meg, amit keresett? Kérdezzen újat!

Kérdésének legalább __LIMIT__ karakternek kell lennie.

  • A kérdése névtelenül jelenik meg.
  • Igyekezzen tisztán és tömören fogalmazni egyetlen orvosi kérdésben.
  • A kérdés minden specialistához eljut, aki ezt az oldalt használja, nem pedig egy bizonyos orvoshoz.
  • Ez a szolgáltatás nem helyettesít egy egészségügyi szakemberrel való konzultációt. Ha valamilyen problémája vagy sürgősségi esete van, menjen orvoshoz vagy a sürgősségre.
  • Konkrét esetekre vonatkozó kérdéses vagy második vélemény kérése nem engedélyezett.

Válassza ki az orvosi szakterületeit az orvosoknak akiknek kérdést szeretne feltenni
Arra fogjuk használni, hogy értesítsük, ha válasz érkezett. Nem fogjuk online közzétenni.
Az Ismertorvos weboldalon megjelenő tartalmak tájékoztató jellegűek és semmi esetben sem helyettesítik az orvosi konzultációt.