Kedves Doktor úr/nő!
2015-ben pappilaris cc miatt kivették az egész pajzsmirigyem.Azóta 175 ill.200 mikrogramm Letrox-ot szedek.
Mivel sajnos eléggé hízok a háziorvosom átállított 175 ill 200 Syntroxin-ra.
A TSH 1 alatt van.
Természetesen nem akarom az orvosomat felülírni de szeretném megkérdezni hogy normális az ha másikfajta gyógyszerből ugyanakkora adagot írt fel??
Köszönettel : Beatrix
Dr. Gődény Sándor
Dr. Gődény Sándor
Endokrinológus, Gyermeknőgyógyász, Nőgyógyász
Debrecen
Tisztelt Asszonyom!
Igen, ha a hatóanyag ugyanaz, akkor bármilyen betegség esetén - így az On esetében is - más készítmény is (ugyanolyan hatóanyaggal és dózisban) felírható és szedhető.
Üdvözlettel:
Dr. Gődény Sándor

Nem találta meg, amit keresett? Kérdezzen újat!

Kérdésének legalább __LIMIT__ karakternek kell lennie.

  • A kérdése névtelenül jelenik meg.
  • Igyekezzen tisztán és tömören fogalmazni egyetlen orvosi kérdésben.
  • A kérdés minden specialistához eljut, aki ezt az oldalt használja, nem pedig egy bizonyos orvoshoz.
  • Ez a szolgáltatás nem helyettesít egy egészségügyi szakemberrel való konzultációt. Ha valamilyen problémája vagy sürgősségi esete van, menjen orvoshoz vagy a sürgősségre.
  • Konkrét esetekre vonatkozó kérdéses vagy második vélemény kérése nem engedélyezett.

Válassza ki az orvosi szakterületeit az orvosoknak akiknek kérdést szeretne feltenni
Arra fogjuk használni, hogy értesítsük, ha válasz érkezett. Nem fogjuk online közzétenni.
Az Ismertorvos weboldalon megjelenő tartalmak tájékoztató jellegűek és semmi esetben sem helyettesítik az orvosi konzultációt.