Tisztelt Doktor nő!
Nem tudom, hogy önnek kell e feltennem ezt a kérdést. Idős nagymamám (88) elesett és eltört a lába. Sajnos a gipszes időszak alatt eléggé legyengült. Az elvették a korházban a vérnyomás-gyógyszereit, az agyi keringés fokozó nootropilt...és csak xanaxot és dormicumot kap. Altatót ezeket a szereket eddig nem szedte. Éjszaka mostanában többször fölkel, próbálna járkálni, zavarja társait. Nappal rettenetesen tompa, alig kommunikál. Teljesen melankólikus. (Ma kivittük a napra, jó levegőre, és teljesen kivirult az arca, minden ránca mosolygósra állt, és mindenről lehett vele beszélgetni, csak a szemei akartak leragadni az álmosságtól.) Mit gondol a xanax doemicum jó párositás, nem kellene lecserélni, vagy valami tanácsot tudna adni? Köszönöm
Dr. Gál Adrien
Dr. Gál Adrien
Pszichoterapeuta, Pszichiáter, Homeopátiás orvos
Budapest
A dormicum egyáltalán nem szabad időseknek adni,mert csak rövid hatású (3-5 óra) altató. Beszéljenek a kezelőorvossal, pszichiáter konziliumot kellene kérni.
Sok esetben az agyi keringésjavító javíthat, illetve korszerű altatók. (Stilnox, Imovane és generikumai).
Üdv dr. G.A.

Related questions

Nem találta meg, amit keresett? Kérdezzen újat!

Kérdésének legalább __LIMIT__ karakternek kell lennie.

  • A kérdése névtelenül jelenik meg.
  • Igyekezzen tisztán és tömören fogalmazni egyetlen orvosi kérdésben.
  • A kérdés minden specialistához eljut, aki ezt az oldalt használja, nem pedig egy bizonyos orvoshoz.
  • Ez a szolgáltatás nem helyettesít egy egészségügyi szakemberrel való konzultációt. Ha valamilyen problémája vagy sürgősségi esete van, menjen orvoshoz vagy a sürgősségre.
  • Konkrét esetekre vonatkozó kérdéses vagy második vélemény kérése nem engedélyezett.

Válassza ki az orvosi szakterületeit az orvosoknak akiknek kérdést szeretne feltenni
Arra fogjuk használni, hogy értesítsük, ha válasz érkezett. Nem fogjuk online közzétenni.
Az Ismertorvos weboldalon megjelenő tartalmak tájékoztató jellegűek és semmi esetben sem helyettesítik az orvosi konzultációt.